poniedziałek, 14 maja 2012

FASHION IMPRESSIONISM

 Nie lubię szufladkować i dorabiać idei za pomocą tytułów, ale 'Fashion Impressionism' tak wpadł mi w ucho, że postanowiłam tak nazwać moją ostatnią kolekcję obrazów. 'Fashion Impressionism', bo jestem pod wielkim wrażeniem współczesnej mody, estetyki i designu. Wszystkie obrazy malowane są techniką olejną. Ostatnio usłyszałam opinię, że 'oleje są przestarzałe' i do dziś tej opinii się dziwię...
Na obrazach znajdują się osoby związane ze światem mody oraz takie, którym moda jest bliska. Niektóre z obrazów będzie można zobaczyć 19 maja na Swap Party. Zapraszam!

PS. "Impression'- dlatego też, że kocham Impresjonistów- największych twórców wszech czasów (którzy, nawiasem mówiąc, malowali olejami ;) )


                                                                                olej

                                                     
                                                           olej
olej

olej, szpachla

olej, szpachla
 olej
 olej
olej

1. Zamieszczone zdjęcia są chronione prawem autorskim w oparciu o ustawę "O prawie autorskim i prawach pokrewnych".
2. Pobierając i zamieszczając zdjęcia na innych stronach internetowych należy wyraźnie pod każdym zdjęciem umieścić imię i nazwisko autora oraz zamieścić link do AUTORA wpisu.
4. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, udostępnianie i rozpowszechnianie zdjęć bez wcześniejszej zgody autora zdjęć obrazów (patrz: mademoiselle madera; 'O nas').

Brak komentarzy: