piątek, 17 sierpnia 2012

W co ubierają się Angielki?

Jo powiedział, ze Angielki są mega stylowe... I to prawda, ale tylko na Oxford street! Oczywiście przesadzam, ale to właśnie w tamtym miejscu Angielki rzeczywiście dbają o swój wygląd i mają wyczucie stylu. Poza Oxford Street tak różowo już nie jest. Podobnie jest w Rybniku- najlepiej ubrane dziewczyny/ kobiety można znalźć w H&M. Jakbym miała jakoś zaszufladkować styl Angielek, to powiedziałabym, że są to:
a. teenagers
b. elegantki
                                                   c. te, ubrane w Top Shop i Urban Outfitters ;)
d. zaniedbane

W zeszłym miesiącu miałam okazję byc na wspomnianej ulicy i w mieście Oxford, gdzie pocykałam zdjęcia przypadkowym przechodniom, które wyglądają OK. Resztę pominę milczeniem ;) Co Wy na to?:





podobają mi się koturny tej Azjatki z tyłu



spódnica z H&M; dostępna też u nas









to okazały się Polki :)
można spotkać i takie... ;)
to najpopularniejszy look dla Angielki
elegantka robi wrażenie


mały sklepik vintage na Oxford

...i kolejny popularny English look..

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak byłam w Londynie to z wyczekiwaniem poszukiwałam z aparatem w ręku "Fashion people" i co? okazało się, że w naszej stolicy Kobiety są 1298razy bardziej zadbane i właśnie "fashion" czyli generalnie spotkałam sie tam z modowym rozczarowaniem...

Pozdrawiam

Alicja

Anonimowy pisze...

A ja myślę, że przynajmniej połowa z tych pań na zdjęciach w Oxford może być i tak z Polski. Pozdrawiam, aga :)